Nieuwe tv commercial Royal Navy

Bookmark and Share
Bericht geplaatst: 27-12-2009

Op 4 januari zal de nieuwe televisie commercial van de Royal Navy worden gelanceerd op de Britse zenders. De commercial, genaamd "Heartbeat", is onderdeel van de wervingscampagne "Life without limits".

De 30 seconden durende commercial is gemaakt door reclamebureau WCRS. De spot laat het leven van een jongeman bij de marine zien op het tempo van zijn hartslagen. De snel gesneden commercial moet mannen en vrouwen tussen de 16 tot 34 jaar werven voor de Royal Navy.

De nieuwe commercial is te zien op de website van de Guardian. Heartbeat commercial Royal Navy



Life without limits
De Royal Navy gaat vanaf 4 januari 1,5 miljoen euro besteden aan reclame. Behalve de nieuwe commercial zet de marine ook negen korte tv-commercials in van 10 seconden die specifieke functies belichten. Daarnaast zal de Royal Navy werven via advertenties op internet, regionale media en via de wervingswebsite http://www.royalnavy.mod.uk/careers/.



De "Life without limits" campagne laat de wervingsdoelgroep zien welke uitgebreide mogelijkheden werken bij de marine biedt. De "Heartbeat" is voorafgegaan door televisie commercials die marinepersoneel aan het woord liet over waarom hun werk zo bijzonder is en waarom ze dat werk niet bij een burgerbedrijf willen doen.

Hieronder een eerdere commercial van de "Life without limits" campagne.




Marineschepen.nl
Contact
Over deze site
Blijf op de hoogte via:
Twitter
Facebook
Flickr
Copyright
Alle rechten voorbehouden.

Sinds 13 augustus 2001



Menu
Nieuwsoverzicht

Gerelateerde artikelen
Bezuinigingen Royal Navy



Reclame